Şimdiye çoktan tavlamşsındr ya da tavlayamamaışsındır ama diğer arkadaşlara söylüyorum ki kızlar erkeklere göre çok daha düşünceli yani ayrıntılı düşünen,ayrıntılara önem veren ve duygusal yaratıklardır... Bi kız olarak söylüyorum yani ((: bi kaç güzel söze dayanabileceğini sanmıyorum... Ama ağırdan satın kendinizi mutlaka,beraber girdiğiniz bi ortamda bi kç küçük anlamlı bakışlar atıp,aynı zamanda o yokmuş gibi davranın. Mutlaka ilgisini çeker ve bi küçük de olsa adım gelir ((:

arkadaşımın hesabından yazıyorum bu arada