konu: Kızlara açılma taktikleri
Kız arkadaşımdan yeni ayrıldım 2 ay falan oldu yeni bi kızla tanıştım kız hoş biri kıza açılmayı düşünüyorum ama çaresiz kaldım kız bana normal arkadaş olarak mı bakıyo bakıyosa pis olur böyle rezil olmadan kıza nasıl açılabilirim webmaster akadaşlardan yardım istiyorum [:
ipucu: Kızlara açılma taktikleri
47
●15.523
- 23-12-2008, 23:40:12
- 24-12-2008, 00:38:02ya arkadaşım sana birşey diyim sen ne kadar kasarsan kas o anlamıştır senin ondan hoşlandığını :=)
sen ona de ki senden hoşlanıyorum sakın seviyorum aşıkım falan deme sadece hoşlanıyorum de.
büyük bi ihtimal yüz yüze söyleyemiyeceksin telefon numarası varsa msj at sana en fazla beklemiyordum der. Sende dersin ne biliyim birden gelişti sana karşı duygularım falan filan dersin - 24-12-2008, 02:40:27ilk güzel sözlerle başla yani etkileyici sözlerle bi kaç gün böyle idare et daha sonra karşına alıp ciddi bir şekilde konuş yok falan derse biraz daha ısrar et garanti kabul ediyorlar yani şansın %99
- 25-12-2008, 12:32:16iltifatla başlayıp mesaj atma değilde yüzyüze konuşma daha etkileyici olur heralde haftaya denemeyi düşünüyorum sonucu buraya yazarım artık hatalı bi yolsa başka arkadaşlarda yanmasın
- 25-12-2008, 13:01:11Çok doğru söylemişsin KaoS sen ne kadar kasarsan kas o anlamıştırKaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


ama yüz yüzede Şansın Yüksek