ya arkadaşım sana birşey diyim sen ne kadar kasarsan kas o anlamıştır senin ondan hoşlandığını :=)

sen ona de ki senden hoşlanıyorum sakın seviyorum aşıkım falan deme sadece hoşlanıyorum de.

büyük bi ihtimal yüz yüze söyleyemiyeceksin telefon numarası varsa msj at sana en fazla beklemiyordum der. Sende dersin ne biliyim birden gelişti sana karşı duygularım falan filan dersin