• 05-01-2009, 22:42:14
    #37
    üzüldüm be dostum ben kızın sevgilisi olmadığını öğrendim ama kızın söylediği cevap "ben kimseyle çıkamam" bu ne saçma bir cevaptır anlamıyorum :S
  • 06-01-2009, 00:15:18
    #38
    konserden sonraki gelişmeleri merakla bekliyor r10

    ama görünen o ki bu iş olacak ...
  • 06-01-2009, 00:21:25
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O kıza hoşlandığını söylediğin için her zaman senin gözünde diğer kızlardan + bir farkı oLacak kardeşim Nedeni ise gayet basit elde edemediğin için unutamıcaksın, acı çekmiceksin ama yeri gelicek hayallere daldığında o kız aklına gelecek keşke diceksin keşke olsaydı Üzüldüm keşke oLsaydı Sıkma canını buLursun inş gönLüne göre birini
    Not : Bende öyle oluyor teklifimi kabul etmeyen kızları unutamıyorum
  • 06-01-2009, 00:49:16
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Yüzyüze dene şansın çok yüksek ama cesaret edebilrsen güsel , tel , msn fialnda olur ama yüzyüze daha ii olur =)
  • 06-01-2009, 00:52:20
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada aynı olay banada yaşandı kız bakıp bakıp duruyodu çok göz göze geliyorduk ben hoşlanıyorum onunda hoşlandığını biliyorm , kız'a teklif ettirdim ben kimseyle çıkmadımda , çıkmamda ,çıkmak istemiyormda Bu ne biçm saçmalık yaw
  • 06-01-2009, 02:24:29
    #42
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğin doğru sınıfta pek bakmadım mümkün oldukça göz göze gelmemeye çalıştım bugün geldi yanıma oturdu kantinde 1 saat falan muhabbet ettik erkek arkadaşımla aram kötü bu iş yürümez falan dedi bende yok ya aranız düzelir üzülme dedim içimden bıraklan onu burda seni seven biri varken diyecektim ama velakin haftaya konser var beraber gidelim mi dedi bende olabilir dedim ilerleyen zamanlarda mutlu sona varana kadar gelişmeleri r10dan takip edebilirsiniz [:
    @kingmania
    Daha burayakadar demedim...

    tamamdır kardeş bu iş olucak galiba
  • 06-01-2009, 18:50:25
    #43
    Dediğiniz gibi arkadaşlar yok diyen kızlar unutulmuyo ama söylemeseydimde içimde kalırdı diye düşünüyorum bakalım ilerleyen zamanlarda olan gelişmeleri r10na yazarım bu iş olursa google tüm sitelerimi pr10 yapmış gibi sevinicem valla {:
  • 08-01-2009, 03:17:31
    #44
    burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi arkadaşlar yok diyen kızlar unutulmuyo ama söylemeseydimde içimde kalırdı diye düşünüyorum bakalım ilerleyen zamanlarda olan gelişmeleri r10na yazarım bu iş olursa google tüm sitelerimi pr10 yapmış gibi sevinicem valla {:
    o kadar büyük konuşma ama

    hea sana bi seçenk o zaman google sana kalıcı pr10 mu versin kız senin teklifini kabul mu etsin
  • 08-01-2009, 11:40:49
    #45
    google bugün var yarın yok [: bu arada erkek arkadaşından ayrılmış en yakın arkadaşı söyledi 4 gün olmuş dedi geçen senden konuşuyoduk seni tanıdıkça çok hoşuna gidiyomuşsun falan diye bakalım artık