burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğin doğru sınıfta pek bakmadım mümkün oldukça göz göze gelmemeye çalıştım bugün geldi yanıma oturdu kantinde 1 saat falan muhabbet ettik erkek arkadaşımla aram kötü bu iş yürümez falan dedi bende yok ya aranız düzelir üzülme dedim içimden bıraklan onu burda seni seven biri varken diyecektim ama velakin haftaya konser var beraber gidelim mi dedi bende olabilir dedim ilerleyen zamanlarda mutlu sona varana kadar gelişmeleri r10dan takip edebilirsiniz [:
@kingmania
Daha burayakadar demedim...

tamamdır kardeş bu iş olucak galiba