• 18-05-2021, 21:47:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rahat olun ezber edlecek brşeyimiz yok. show ve ezbercileri Allah biliyor. ne bir kişiden emir nede bir kişiden telkin aldım bugüne kadar.
    sorarım size yavuz hırsız olayımı yaşanıyor şuan ?
    Doğru söylüyorsunuz hırsızlık olayı yok(!)
    Hayırlı akşamlar dilerim
  • 18-05-2021, 21:49:21
    #20
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlışa yanlış her zaman dedim ne hikaye geçmişim var nede yanlışa doğrudur demişliğim. lakin şuan tamamen bu yapılan istismardır. olayın aslı astarı konusunu araştırmadım araştırmam zaten reklam olduğu belli mesele bir olayda bukadar gereksiz bir atraksiyon yaratmak neden ?

    sanıyorum bu reklamda geri çekildi. bu ülkede geçmişte turist gelsin diye neler yapıldıda ben aşılıyım olayımı bu denli sorun oldu ? bence siz objektif olun ve reklamın bu denli abartılmaması gerektiğini bilmen gerekiyor.
    Siz bu şekilde abartmadıkça her geçen gün zaten daha da değersiz olacaksınız. Kendi ağzınız ile söylüyorsunuz "neler yapıldı" diye. Neler yapılırken ses çıkarmadığınız için bunlar yapıldı. Buna ses çıkarılmazsa yarın daha da alay konusu oluruz.
  • 18-05-2021, 21:49:28
    #21
    Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sanırım bu reklamın sadece İstanbul'da Ankara'da yayınlandığını düşünüyorsunuz. Turizm bakanlığı dahil olarak pek çok yurtdışı ajansa servis edildi bu video. Bizim personelimiz aşılı , rahatlıkla eğlenebilirsiniz mesajı verildi.

    Bu reklam bir ödeme kuruluşunun ; Bizim altyapımız tamamen güvenli gibi bir reklamı kadar masum bir reklam değil.

    İsterseniz konuyu açıklayayım size:
    Türkiye'de işçinin değersizliği , vatandaşın konulduğu sınıf , dünyada dalga konusu olan bir video.

    Siz bu kadar değersizseniz ne yazık ki yapabileceğim bir yorum yok. Ben bu kadar değersiz bir vatandaş değilim.
    siz her şeye bu kadar hasssas bakıyormusunuz ? hiç sanmıyorum şuan tamamen bir yer buldular yok damgalımıyız yok ölemyiiz evet haklı olabilrsiniz belki abartılı ama reklam yav bu reklam
  • 18-05-2021, 21:50:32
    #22
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlışa yanlış her zaman dedim ne hikaye geçmişim var nede yanlışa doğrudur demişliğim. lakin şuan tamamen bu yapılan istismardır. olayın aslı astarı konusunu araştırmadım araştırmam zaten reklam olduğu belli mesele bir olayda bukadar gereksiz bir atraksiyon yaratmak neden ?

    sanıyorum bu reklamda geri çekildi. bu ülkede geçmişte turist gelsin diye neler yapıldıda ben aşılıyım olayımı bu denli sorun oldu ? bence siz objektif olun ve reklamın bu denli abartılmaması gerektiğini bilmen gerekiyor.
    Başka ne yapıldı bakanlık tarafından söyle insanlar da bilsinler. Konuyu artık uzatmıyorum cevap da vermeyeceğim. Ortaya bir şey attın diye yazdım bu cevabı da. Sen dili kullanmamdaki neden önce senin sen dili kullanmandır.
  • 18-05-2021, 21:50:46
    #23
    Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bu şekilde abartmadıkça her geçen gün zaten daha da değersiz olacaksınız. Kendi ağzınız ile söylüyorsunuz "neler yapıldı" diye. Neler yapılırken ses çıkarmadığınız için bunlar yapıldı. Buna ses çıkarılmazsa yarın daha da alay konusu oluruz.
    valla kendini değersiz hisseden yaygara kopartir ben değersiz değilim değeğrsiz hissedenler eminim kendilerinden şüpheleri olduğundan bu yaygara kopuyor.

    saygılar iyi geceler.
  • 18-05-2021, 21:52:25
    #24
    homeless33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söylüyorsunuz hırsızlık olayı yok(!)
    Hayırlı akşamlar dilerim
    hırsız arsız tecavüzcü sapık alayının Allah belasını versin bunları destekleyen ve tepki vermeyenlerinde.
  • 19-05-2021, 01:29:18
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka ne yapıldı bakanlık tarafından söyle insanlar da bilsinler. Konuyu artık uzatmıyorum cevap da vermeyeceğim. Ortaya bir şey attın diye yazdım bu cevabı da. Sen dili kullanmamdaki neden önce senin sen dili kullanmandır.
    muhatap aldığına değmez hocam. bunlar çok zengin oldular ve zenginliklerini korumak istiyolar yoksa başka türlü savunulmaz. şu reklamı savunuyor Türk kimliğini silip aşağılık, fakir, yardıma muhtaç, gurursuz ve onursuz bir millet olmamız için yıllardır alıştırmaya çalışıyolar başaramadılar evelallah
  • 19-05-2021, 03:15:39
    #26
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Üretmeden tüketen milletler, önce haysiyetlerini, sonra da hürriyetlerini kaybederler."
    Mustafa Kemal Atatürk

    Haysiyet: Değer, saygınlık, itibar, onur...

    gerçekten bazen adamın gelecekten ışınlanıp geldiğini düşünüyorum bazı sözleri ibretlik onlarca ülkede ders kitaplarında yer alması tesadüf değil
  • 19-05-2021, 08:58:52
    #27
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hırsız arsız tecavüzcü sapık alayının Allah belasını versin bunları destekleyen ve tepki vermeyenlerinde.
    Wraith benim çok tatli bir köpeğim var şivava cinsi beyaz görsen çok tatlı. Küçük ve tatlı olduğu için herkes gezdirdiğimde sevmek istiyor. Sevmeden önce bana ısırır mı? veya aşılı mı diye soruyorlar. İnsanların bu durumu yanlış anlaması ve toplumumuzda bu durum yanlış anlaşılmaya açık bir konudur. Örnek vermek gerekirse sen rahatsız olmuyorsun bu konuda tabi ki olmayabilirsin. Ama o maskeyi turizm çalışanları belkide takacaktı. Bence o maskeler turistlere takılmalıki bizim halkımız aşısız turistten uzak durmalı. Olaya bu açıdan bakmalısın. Ama diğer arkadaşlar rahatsız olmuş dostum. Çıkıp neden diye soruşturmak yerine saygı duymalısın en önemli konu ve gerekli duygu saygıdır. Cümlenizin "Rahatsız olunacak ve bu kadar abartılacak bir konu değil." Olması daha samimi bir cevaptır. O yüzden konuları uzatmak yerine kendi görüşünü söylemeniz en yeterli cevap olacaktır. Konuyu uzatıp tartışma yaratmak r10 kuralları gereği konuyu baltalamak anlamı taşır. İyi günler dilerim.

    Konuya gelecek olursak paylaşım ve yazı benzetmeniz çok anlamsız olmuş. Her ne kadar alıntı yapsanız ve yapılan reklam filmi yanlış olsa da sizde türk milletine bunu yakıştırmanız benim açımdan çok yanlış. Bu reklam filmini yapan arkadaşlar belki bu açıdan düşünmemiş olabilir. Veya denetlemeden gelen yazılara imza atılıp geçmişte olabilir. Böyle bir imada bulunduklarına emin misiniz? Gerçekten bu reklam filmi yapılırken sizce bu anlamda mı yapılmış? Eğer bu anlamda yapılmamış ise bilmenizi isterim ki sizin buna böyle bir anlam vermeniz çok yanlış.

    İyilikle kötülük bir olmaz. Sen (kötülüğü) en güzel olan davranışla sav; o zaman bir de göreceksin ki seninle aranızda düşmanlık bulunan kimse kesinlikle sıcak bir dost oluvermiş!
    Fussilet Suresi - 34 . Ayet