Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz bu şekilde abartmadıkça her geçen gün zaten daha da değersiz olacaksınız. Kendi ağzınız ile söylüyorsunuz "neler yapıldı" diye. Neler yapılırken ses çıkarmadığınız için bunlar yapıldı. Buna ses çıkarılmazsa yarın daha da alay konusu oluruz.
valla kendini değersiz hisseden yaygara kopartir ben değersiz değilim değeğrsiz hissedenler eminim kendilerinden şüpheleri olduğundan bu yaygara kopuyor.

saygılar iyi geceler.