yanlışa yanlış her zaman dedim ne hikaye geçmişim var nede yanlışa doğrudur demişliğim. lakin şuan tamamen bu yapılan istismardır. olayın aslı astarı konusunu araştırmadım araştırmam zaten reklam olduğu belli mesele bir olayda bukadar gereksiz bir atraksiyon yaratmak neden ?
sanıyorum bu reklamda geri çekildi. bu ülkede geçmişte turist gelsin diye neler yapıldıda ben aşılıyım olayımı bu denli sorun oldu ? bence siz objektif olun ve reklamın bu denli abartılmaması gerektiğini bilmen gerekiyor.
Başka ne yapıldı bakanlık tarafından söyle insanlar da bilsinler. Konuyu artık uzatmıyorum cevap da vermeyeceğim. Ortaya bir şey attın diye yazdım bu cevabı da. Sen dili kullanmamdaki neden önce senin sen dili kullanmandır.