Siz sanırım bu reklamın sadece İstanbul'da Ankara'da yayınlandığını düşünüyorsunuz. Turizm bakanlığı dahil olarak pek çok yurtdışı ajansa servis edildi bu video. Bizim personelimiz aşılı , rahatlıkla eğlenebilirsiniz mesajı verildi.
Bu reklam bir ödeme kuruluşunun ; Bizim altyapımız tamamen güvenli gibi bir reklamı kadar masum bir reklam değil.
İsterseniz konuyu açıklayayım size:
Türkiye'de işçinin değersizliği , vatandaşın konulduğu sınıf , dünyada dalga konusu olan bir video.
Siz bu kadar değersizseniz ne yazık ki yapabileceğim bir yorum yok. Ben bu kadar değersiz bir vatandaş değilim.
siz her şeye bu kadar hasssas bakıyormusunuz ? hiç sanmıyorum şuan tamamen bir yer buldular yok damgalımıyız yok ölemyiiz evet haklı olabilrsiniz belki abartılı ama reklam yav bu reklam