Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlışa yanlış her zaman dedim ne hikaye geçmişim var nede yanlışa doğrudur demişliğim. lakin şuan tamamen bu yapılan istismardır. olayın aslı astarı konusunu araştırmadım araştırmam zaten reklam olduğu belli mesele bir olayda bukadar gereksiz bir atraksiyon yaratmak neden ?

sanıyorum bu reklamda geri çekildi. bu ülkede geçmişte turist gelsin diye neler yapıldıda ben aşılıyım olayımı bu denli sorun oldu ? bence siz objektif olun ve reklamın bu denli abartılmaması gerektiğini bilmen gerekiyor.
Siz bu şekilde abartmadıkça her geçen gün zaten daha da değersiz olacaksınız. Kendi ağzınız ile söylüyorsunuz "neler yapıldı" diye. Neler yapılırken ses çıkarmadığınız için bunlar yapıldı. Buna ses çıkarılmazsa yarın daha da alay konusu oluruz.