Başka ne yapıldı bakanlık tarafından söyle insanlar da bilsinler. Konuyu artık uzatmıyorum cevap da vermeyeceğim. Ortaya bir şey attın diye yazdım bu cevabı da. Sen dili kullanmamdaki neden önce senin sen dili kullanmandır.
muhatap aldığına değmez hocam. bunlar çok zengin oldular ve zenginliklerini korumak istiyolar yoksa başka türlü savunulmaz. şu reklamı savunuyor

Türk kimliğini silip aşağılık, fakir, yardıma muhtaç, gurursuz ve onursuz bir millet olmamız için yıllardır alıştırmaya çalışıyolar başaramadılar evelallah