• 17-05-2021, 12:43:25
    #10
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir.
    Hocam haftalık 45 saatten sonra ekstra mesaiye giriyor. Siz çalışanlarınıza veriyor musunuz veya çalıştığınız yerden talep ettiniz mi?
    Ben çalıştığım yerde sadece kendi çayımı aldım, kimseye çay götürmedim kralına da götürmem.


    Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.
    Evet, çalışanıma mesai ödüyorum.
    Stajyer olduğum dönemde, çay da götürdüm temizlikte yaptım.
    Çünkü eleman tek bir işe alınmaz demem sanırım yanlış anlaşıldı, arkadaşın yorumu ortada tek bir yapılacak iş varmış da onu yapacakmış gibi. Yani adamlar bir iş almış bunu yaptıracak eleman arıyormuş gibi. Bu yorumumu bu nedenle yazdım.
  • 17-05-2021, 12:55:54
    #11
    cueh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir. Yazılımcıyız diye kimseden üstün değiliz.
    Kendi bilgisayarınla çalışmanı istemeleri, aşina olduğun programların, düzeninin bozulmaması işine daha hakim olabileceğine inanıldığı için istenmektedir. O işe başvuru yaparak bilgisayar talebinde bulunursan, onu da olumlu karşılayacaklardır.
    Tatmin etmeyen ücret 3xx-4xxx demişsin. Senin ne iş yaptığını bilmeden, kim neden sana dolgun maaş versin? 1-2 ay kendini göstereceksin ki, maaşında sende yükseleceksiniz. Iş sözleşmesi denilen olayda burada devreye giriyor.
    Iş telefonu verilmemesi, burada da mesele bizim yazılımcı olmamızdan kaynaklanıyor. Bu mesleği seçerken bunları göze aldık. Ben eğer iş vereceğim adama telefon verip gece de ulaşamayacaksam, öyle bir elemana ihtiyaç duymam.
    Back-end veya front-end anlaşılıp zamanla full stack çalışmanızda çalıştığınız yer ile ilgilidir. çalıştığınız yerde aile olabilirseniz işinizi severek yaparsanız kazanırsınız. Sizinkisi biraz yazılımcıyım, şunu yaparım geçerim mantığında. Ben yazılım şirketinde 2 sene staj yaptım. Bu dönemde yer de sildim, çay da götürdüm, kendi alanımın dışında mobil programlama öğrendim ve kendimi geliştirdim.
    Yazılım şirketinde projenin tam olarak planlanmaması diye bir durum yoktur. çünkü eleman tek bir işe alınmaz.


    Dediğim gibi, siz rahat bir çalışma alanı arıyorsunuz. Bence kredi çekip girişimci olun, eleman çalıştırmanın, çalıştırabilmenin zorluğunu bir görün derim.

    Sevgiler.
    🤓🤓🤓🤓
  • 17-05-2021, 13:05:13
    #12
    Bende iyi derece de yazılımcıyım ve şirket sahibiyim bence bunun arkasında işini layi kı ile yapmayan arkadaşlarımız var normalde 1 ayda yazılacak scripti sanki önemli bir iş yapıyormuşcasına 6 ay a yayıp da yazan hatta inatla farklı argümanlar kullanan arkadaşlar var bir kere hiçbir şirket yazılımcıya telefon vermek zorunda değil buna neden takıntılısın anlamadım 2. si yazılımcının maaşı 3 4 bin i geçmemeli neden mi çünki eğer şirket sürekli proje üretmiyorsa ki tr de oyun yazan çok firma yok yazılımcı lüks basit bir script yazılması yada program yaptırılması için neden yazılımcı çalıştırsın dışardan yaptırmak daha mantıklı o yüzden o ücretler çok bile bence yazılımcıların tripleride ayrı bir konu ya 3 gün de yazılacak iş neden yetişmedi dersin klasik cevap buyrun siz yapın biliyorsanız olur yazılımcı iş ahlakı olmayan kendini beğenmiş yazılımcılar çoğu kopyala yapıştırcı olanlar ne yazık ki hak eden arkadaşların adlarını ve mesleğin itibarını zedelediler o yüzden ilk önce kendinizde arayın sorunu önce siz projeleri yazarken 3 günlük projeyi 6 ay a yaymayın şirketleri kandırmayın ( sözün konu sahibine değil ) sonra şirketlere laf atın 5 köfteye 20 kuruş vericek enayi şirket kalmadı bence
  • 17-05-2021, 13:13:49
    #13
    Bu arada konu sahibi bu kadar yazmış bilgisi nedir yazılımda neler yapabiliyor merak ettim şuana kadar tamamladığı ve popüler olan projesi varmı hangi dillere hakim vs bu kadar dert ettiğine göre baya bişey biliyor olmalı diye düşünüyorum ?
  • 17-05-2021, 13:17:13
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Halkı yeterince fakirleştirebilirlerse çalışan maaşları dahada düşecek.
  • 17-05-2021, 14:10:39
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iyi derece de yazılımcıyım ve şirket sahibiyim bence bunun arkasında işini layi kı ile yapmayan arkadaşlarımız var normalde 1 ayda yazılacak scripti sanki önemli bir iş yapıyormuşcasına 6 ay a yayıp da yazan hatta inatla farklı argümanlar kullanan arkadaşlar var bir kere hiçbir şirket yazılımcıya telefon vermek zorunda değil buna neden takıntılısın anlamadım 2. si yazılımcının maaşı 3 4 bin i geçmemeli neden mi çünki eğer şirket sürekli proje üretmiyorsa ki tr de oyun yazan çok firma yok yazılımcı lüks basit bir script yazılması yada program yaptırılması için neden yazılımcı çalıştırsın dışardan yaptırmak daha mantıklı o yüzden o ücretler çok bile bence yazılımcıların tripleride ayrı bir konu ya 3 gün de yazılacak iş neden yetişmedi dersin klasik cevap buyrun siz yapın biliyorsanız olur yazılımcı iş ahlakı olmayan kendini beğenmiş yazılımcılar çoğu kopyala yapıştırcı olanlar ne yazık ki hak eden arkadaşların adlarını ve mesleğin itibarını zedelediler o yüzden ilk önce kendinizde arayın sorunu önce siz projeleri yazarken 3 günlük projeyi 6 ay a yaymayın şirketleri kandırmayın ( sözün konu sahibine değil ) sonra şirketlere laf atın 5 köfteye 20 kuruş vericek enayi şirket kalmadı bence
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada konu sahibi bu kadar yazmış bilgisi nedir yazılımda neler yapabiliyor merak ettim şuana kadar tamamladığı ve popüler olan projesi varmı hangi dillere hakim vs bu kadar dert ettiğine göre baya bişey biliyor olmalı diye düşünüyorum ?
    Hocam kendi alanımda kimseyle sidik yarıştırmaya gelmedim. Mesela siz hangi iyi derecede yazılımcısınız? Bu derece nerden ele alınıyor merak ettim doğrusu.
    Bu arada Türkçe yazım dersi almanızı veya bu alanda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
  • 17-05-2021, 15:10:36
    #16
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendi alanımda kimseyle sidik yarıştırmaya gelmedim. Mesela siz hangi iyi derecede yazılımcısınız? Bu derece nerden ele alınıyor merak ettim doğrusu.
    Bu arada Türkçe yazım dersi almanızı veya bu alanda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
    Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
  • 17-05-2021, 15:23:55
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
    Sağ olun hocam, ilk mesajımda da dediğim gibi iş aramıyorum. Piyasayı takip ediyorum. Kendime göre bir şirkette çalışıyorum

    Hocam bu arada "a klass" değil de "A class".
  • 17-05-2021, 15:36:24
    #18
    Tamam A class yazılımcı slikon vadisinde tanıdık vardı yollayacaktık seni orda hep B C class yazılımcılar var üstelik telefon olarak iphone 12 veriyorlardı çalışanlarına artık sağlık olsun başarılar projelerinde sağlam proje yapınca konunu bekliyorum yazmak için )