night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir.
Hocam haftalık 45 saatten sonra ekstra mesaiye giriyor. Siz çalışanlarınıza veriyor musunuz veya çalıştığınız yerden talep ettiniz mi?
Ben çalıştığım yerde sadece kendi çayımı aldım, kimseye çay götürmedim kralına da götürmem.


Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.
Evet, çalışanıma mesai ödüyorum.
Stajyer olduğum dönemde, çay da götürdüm temizlikte yaptım.
Çünkü eleman tek bir işe alınmaz demem sanırım yanlış anlaşıldı, arkadaşın yorumu ortada tek bir yapılacak iş varmış da onu yapacakmış gibi. Yani adamlar bir iş almış bunu yaptıracak eleman arıyormuş gibi. Bu yorumumu bu nedenle yazdım.