Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende iyi derece de yazılımcıyım ve şirket sahibiyim bence bunun arkasında işini layi kı ile yapmayan arkadaşlarımız var normalde 1 ayda yazılacak scripti sanki önemli bir iş yapıyormuşcasına 6 ay a yayıp da yazan hatta inatla farklı argümanlar kullanan arkadaşlar var bir kere hiçbir şirket yazılımcıya telefon vermek zorunda değil buna neden takıntılısın anlamadım 2. si yazılımcının maaşı 3 4 bin i geçmemeli neden mi çünki eğer şirket sürekli proje üretmiyorsa ki tr de oyun yazan çok firma yok yazılımcı lüks basit bir script yazılması yada program yaptırılması için neden yazılımcı çalıştırsın dışardan yaptırmak daha mantıklı o yüzden o ücretler çok bile bence yazılımcıların tripleride ayrı bir konu ya 3 gün de yazılacak iş neden yetişmedi dersin klasik cevap buyrun siz yapın biliyorsanız olur yazılımcı iş ahlakı olmayan kendini beğenmiş yazılımcılar çoğu kopyala yapıştırcı olanlar ne yazık ki hak eden arkadaşların adlarını ve mesleğin itibarını zedelediler o yüzden ilk önce kendinizde arayın sorunu önce siz projeleri yazarken 3 günlük projeyi 6 ay a yaymayın şirketleri kandırmayın ( sözün konu sahibine değil ) sonra şirketlere laf atın 5 köfteye 20 kuruş vericek enayi şirket kalmadı bence
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada konu sahibi bu kadar yazmış bilgisi nedir yazılımda neler yapabiliyor merak ettim şuana kadar tamamladığı ve popüler olan projesi varmı hangi dillere hakim vs bu kadar dert ettiğine göre baya bişey biliyor olmalı diye düşünüyorum ?
Hocam kendi alanımda kimseyle sidik yarıştırmaya gelmedim. Mesela siz hangi iyi derecede yazılımcısınız? Bu derece nerden ele alınıyor merak ettim doğrusu.
Bu arada Türkçe yazım dersi almanızı veya bu alanda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.