Hocam kendi alanımda kimseyle sidik yarıştırmaya gelmedim. Mesela siz hangi iyi derecede yazılımcısınız? Bu derece nerden ele alınıyor merak ettim doğrusu.
Bu arada Türkçe yazım dersi almanızı veya bu alanda kendinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.

) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...