• 17-05-2021, 12:28:04
    #1
    Sık sık yeni iş ilanlarını takip etmekteyim. Bazı ilanlarda çalışma günlerini gördüğüm gibi kapatıyorum. İşim var ancak piyasayı sürekli takip ediyorum. Gördüğüm ve sinir olduğum bazı konuları sizlere yazayım;

    - 6 Gün çalışma; Sabah 9, akşam 18:30 ve 6 gün çalışma he ??
    - Remote kendi bilgisayarınla çalışma; İş yeri çalışandan kendi bilgisayarıyla çalışmasını istiyor, gerçekten şaka gibi
    - Tatmin etmeyen ücret: 2021 Yılındayız ve halen daha 3xxx-4xxx arasında yazılımcı çalıştırmayı düşünüyorlar ve asgari ücret + prim teklifi bulunan bile var
    - İş telefonu verilmemesi: Yazılımcı olarak en çok sıkıldığım konu budur, gecenin ikisinde gelen sistem çalışmıyor whatsapp mesajı
    - Back-end veya Front-end anlaşılıp zamanla Full Stack çalıştırmak
    - Projenin tam olarak planlanmaması (kervan yolda düzülür ama ya düzülmez ise ?)
  • 17-05-2021, 12:30:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sen dönde bi yaşadığın ülkeye bak.
    Vizyonun silikon vadisi gerçekler kurtlar vadisi.

    Hani bi laf varya, millet aç aç.


    2-3 Sene hindistan gibi 100 dolara efsane işler yaptırılabilecek hale gelmezsek iyi.
  • 17-05-2021, 12:32:36
    #3
    Ben bir ara güvenlik ilanlarına sarmıştım.
    1- Depoya giren malları takip edecek.
    2-Depoya gelen araçları kayıt edecek.
    3-Word Excell bilecek.
    4-Telefonlara bakacak.
    5-Çevre temizliğiyle ilgilenecek.
    6..
    gibi gibi 15 madde var.
    Asgari ücret + yemek + ssk.
    Not:Servis yoktur.

  • 17-05-2021, 12:33:27
    #4
    Kör malın kör alıcısı olur. Aradıkları kriterlere göre yazılımcı bulurlarsa o derece verim alırlar. Her sektörde bu böyle.
  • 17-05-2021, 12:34:43
    #5
    Bana da gelen teklif, sistem güvenliğini al ee sonra websitemizde ufak tefek değişiklikler olacak ee bide sosyal medyaya post yapamıyoruz. Dedim neyim ben uşak mı ?
  • 17-05-2021, 12:34:47
    #6
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sık sık yeni iş ilanlarını takip etmekteyim. Bazı ilanlarda çalışma günlerini gördüğüm gibi kapatıyorum. İşim var ancak piyasayı sürekli takip ediyorum. Gördüğüm ve sinir olduğum bazı konuları sizlere yazayım;

    - 6 Gün çalışma; Sabah 9, akşam 18:30 ve 6 gün çalışma he ??
    - Remote kendi bilgisayarınla çalışma; İş yeri çalışandan kendi bilgisayarıyla çalışmasını istiyor, gerçekten şaka gibi
    - Tatmin etmeyen ücret: 2021 Yılındayız ve halen daha 3xxx-4xxx arasında yazılımcı çalıştırmayı düşünüyorlar ve asgari ücret + prim teklifi bulunan bile var
    - İş telefonu verilmemesi: Yazılımcı olarak en çok sıkıldığım konu budur, gecenin ikisinde gelen sistem çalışmıyor whatsapp mesajı
    - Back-end veya Front-end anlaşılıp zamanla Full Stack çalıştırmak
    - Projenin tam olarak planlanmaması (kervan yolda düzülür ama ya düzülmez ise ?)
    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir. Yazılımcıyız diye kimseden üstün değiliz.
    Kendi bilgisayarınla çalışmanı istemeleri, aşina olduğun programların, düzeninin bozulmaması işine daha hakim olabileceğine inanıldığı için istenmektedir. O işe başvuru yaparak bilgisayar talebinde bulunursan, onu da olumlu karşılayacaklardır.
    Tatmin etmeyen ücret 3xx-4xxx demişsin. Senin ne iş yaptığını bilmeden, kim neden sana dolgun maaş versin? 1-2 ay kendini göstereceksin ki, maaşında sende yükseleceksiniz. İş sözleşmesi denilen olayda burada devreye giriyor.
    İş telefonu verilmemesi, Burada da mesele bizim yazılımcı olmamızdan kaynaklanıyor. Bu mesleği seçerken bunları göze aldık. Ben eğer iş vereceğim adama telefon verip gece de ulaşamayacaksam, öyle bir elemana ihtiyaç duymam.
    Back-end veya front-end anlaşılıp zamanla full stack çalışmanızda çalıştığınız yer ile ilgilidir. Çalıştığınız yerde aile olabilirseniz işinizi severek yaparsanız kazanırsınız. Sizinkisi biraz yazılımcıyım, şunu yaparım geçerim mantığında. Ben yazılım şirketinde 2 sene staj yaptım. bu dönemde yer de sildim, çay da götürdüm, kendi alanımın dışında mobil programlama öğrendim ve kendimi geliştirdim.
    Yazılım şirketinde projenin tam olarak planlanmaması diye bir durum yoktur. Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.


    Dediğim gibi, siz rahat bir çalışma alanı arıyorsunuz. Bence kredi çekip girişimci olun, eleman çalıştırmanın, çalıştırabilmenin zorluğunu bir görün derim.

    Sevgiler.


    İş sahibi tarafından bir ironi yaptım.
    • Onurss
    • ozgurcetinkaya
    • fikirdanis
    Onurss, ozgurcetinkaya, fikirdanis ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 17-05-2021, 12:37:26
    #7
    SEO için bir kaç görüşme yapıyorum
    adamlar siteyi kodla geliştirebilecek
    içerik girecek
    backlink inşa edecek
    eski hataları düzeltecek
    adsense geliri arttıracak
    reklam optimizasyonu yapacak
    gibi gibi maddeler sayıp asgari ücret teklif etti
    • night_walker
    night_walker bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-05-2021, 12:38:22
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir. Yazılımcıyız diye kimseden üstün değiliz.
    Kendi bilgisayarınla çalışmanı istemeleri, aşina olduğun programların, düzeninin bozulmaması işine daha hakim olabileceğine inanıldığı için istenmektedir. O işe başvuru yaparak bilgisayar talebinde bulunursan, onu da olumlu karşılayacaklardır.
    Tatmin etmeyen ücret 3xx-4xxx demişsin. Senin ne iş yaptığını bilmeden, kim neden sana dolgun maaş versin? 1-2 ay kendini göstereceksin ki, maaşında sende yükseleceksiniz. İş sözleşmesi denilen olayda burada devreye giriyor.
    İş telefonu verilmemesi, Burada da mesele bizim yazılımcı olmamızdan kaynaklanıyor. Bu mesleği seçerken bunları göze aldık. Ben eğer iş vereceğim adama telefon verip gece de ulaşamayacaksam, öyle bir elemana ihtiyaç duymam.
    Back-end veya front-end anlaşılıp zamanla full stack çalışmanızda çalıştığınız yer ile ilgilidir. Çalıştığınız yerde aile olabilirseniz işinizi severek yaparsanız kazanırsınız. Sizinkisi biraz yazılımcıyım, şunu yaparım geçerim mantığında. Ben yazılım şirketinde 2 sene staj yaptım. bu dönemde yer de sildim, çay da götürdüm, kendi alanımın dışında mobil programlama öğrendim ve kendimi geliştirdim.
    Yazılım şirketinde projenin tam olarak planlanmaması diye bir durum yoktur. Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.


    Dediğim gibi, siz rahat bir çalışma alanı arıyorsunuz. Bence kredi çekip girişimci olun, eleman çalıştırmanın, çalıştırabilmenin zorluğunu bir görün derim.

    Sevgiler.
    Umarım ironi yapıyorsundur. Değilse daha komik.
  • 17-05-2021, 12:41:32
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir. Yazılımcıyız diye kimseden üstün değiliz.
    Kendi bilgisayarınla çalışmanı istemeleri, aşina olduğun programların, düzeninin bozulmaması işine daha hakim olabileceğine inanıldığı için istenmektedir. O işe başvuru yaparak bilgisayar talebinde bulunursan, onu da olumlu karşılayacaklardır.
    Tatmin etmeyen ücret 3xx-4xxx demişsin. Senin ne iş yaptığını bilmeden, kim neden sana dolgun maaş versin? 1-2 ay kendini göstereceksin ki, maaşında sende yükseleceksiniz. İş sözleşmesi denilen olayda burada devreye giriyor.
    İş telefonu verilmemesi, Burada da mesele bizim yazılımcı olmamızdan kaynaklanıyor. Bu mesleği seçerken bunları göze aldık. Ben eğer iş vereceğim adama telefon verip gece de ulaşamayacaksam, öyle bir elemana ihtiyaç duymam.
    Back-end veya front-end anlaşılıp zamanla full stack çalışmanızda çalıştığınız yer ile ilgilidir. Çalıştığınız yerde aile olabilirseniz işinizi severek yaparsanız kazanırsınız. Sizinkisi biraz yazılımcıyım, şunu yaparım geçerim mantığında. Ben yazılım şirketinde 2 sene staj yaptım. bu dönemde yer de sildim, çay da götürdüm, kendi alanımın dışında mobil programlama öğrendim ve kendimi geliştirdim.
    Yazılım şirketinde projenin tam olarak planlanmaması diye bir durum yoktur. Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.


    Dediğim gibi, siz rahat bir çalışma alanı arıyorsunuz. Bence kredi çekip girişimci olun, eleman çalıştırmanın, çalıştırabilmenin zorluğunu bir görün derim.

    Sevgiler.

    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir.
    Hocam haftalık 45 saatten sonra ekstra mesaiye giriyor. Siz çalışanlarınıza veriyor musunuz veya çalıştığınız yerden talep ettiniz mi?
    Ben çalıştığım yerde sadece kendi çayımı aldım, kimseye çay götürmedim kralına da götürmem.


    Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.