Sık sık yeni iş ilanlarını takip etmekteyim. Bazı ilanlarda çalışma günlerini gördüğüm gibi kapatıyorum. İşim var ancak piyasayı sürekli takip ediyorum. Gördüğüm ve sinir olduğum bazı konuları sizlere yazayım;
- 6 Gün çalışma; Sabah 9, akşam 18:30 ve 6 gün çalışma he ??
- Remote kendi bilgisayarınla çalışma; İş yeri çalışandan kendi bilgisayarıyla çalışmasını istiyor, gerçekten şaka gibi
- Tatmin etmeyen ücret: 2021 Yılındayız ve halen daha 3xxx-4xxx arasında yazılımcı çalıştırmayı düşünüyorlar ve asgari ücret + prim teklifi bulunan bile var

- İş telefonu verilmemesi: Yazılımcı olarak en çok sıkıldığım konu budur, gecenin ikisinde gelen sistem çalışmıyor whatsapp mesajı
- Back-end veya Front-end anlaşılıp zamanla Full Stack çalıştırmak
- Projenin tam olarak planlanmaması (kervan yolda düzülür ama ya düzülmez ise ?)