Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.

) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
Sağ olun hocam, ilk mesajımda da dediğim gibi iş aramıyorum. Piyasayı takip ediyorum. Kendime göre bir şirkette çalışıyorum
Hocam bu arada "a klass" değil de "A class".