gentleRain adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeterince istiyorsan ve yeterince çalışıyorsan önünde hiç bir engel yok demektir + Bir yerlerden görsel eğitim setleri temin edebilirsen çalışmana katkısı olur.Bilgisayar başındaki vaktini ders ile geçirebilirsin.Ha ben söylüyorum yapamıyorum ama isteyen birisi yapabilirNot :Eğer bulamazsan bir pm atman yeterli
walla bende sürekli test kasıyorum , konu çalışmayı pek sevmiyorum..Testlerde hatalarımı tek gözden geçirip bişeyler ögreniyorum.Ancak sürekli aynı oranlarda netler..100 civarı..