bende bi tavsiyede bulunayım...

Bence 2 yıllık 4 yıllık kazanmak önemli degil.Önemli olan okulu bitirince ne yapmandır.Diyelimki belli bir puan aldınız tercih yapmadan önce tercih yapacagınız bölümleri teker teker araştırın.Okul bitince ne iş yapıyolar bitirenler kendi alanındamı çalışıyolar vs.. vs..

Son bi not : Şu dersanedeki hocaların öss yi kazanın ünide yata yata gecersiniz sözüne kesinlikle kanmayın çünkü hiçte öyle degil nerdeyse össyi kazanmaktan daha zor üniversiteyi okumak