walla bende sürekli test kasıyorum , konu çalışmayı pek sevmiyorum..Testlerde hatalarımı tek gözden geçirip bişeyler ögreniyorum.Ancak sürekli aynı oranlarda netler..100 civarı..

Sözelciyim bide ilk girişim.Webi bırakmaktada sorun yaşıyorum.

Edebiyat ve tarih bölümü sorularının %60 ını boş bırakıyorum ve bilmiyorum.Ne önerirsiniz..Bu iki derste hemen hemen hiçbirşey bilmiyorum.Matematik ve fenim biraz iyi edebiyat ve tarihin açıklarını biraz mat ve fen ile kapatıyorum ama yetmiyor..