walla arkadaşlar uzun bir aradan sonra Allah izin verirse bu sene bende öss'ye girmeyi düşünüyorum, okumanın yaşı olmaz kaç yıl oldu lise biteli ama üni.yi okumaya karar verdim. İnşl. hayırlısı olur.

Saygılar.