gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinde anlatımlı kitaplar varsa yoğun bir çalışma ortaya koyman gerek. Gücünü topla ve yılmayacağım de. Bu işin formülü maalesef yok. Kazananlar zekasından değil çalışarak kazanıyor, çok zeki olduğumu sanmıyorum
Herşey istemekte Yeterince istiyorsan ve yeterince çalışıyorsan önünde hiç bir engel yok demektir + Bir yerlerden görsel eğitim setleri temin edebilirsen çalışmana katkısı olur.Bilgisayar başındaki vaktini ders ile geçirebilirsin.Ha ben söylüyorum yapamıyorum ama isteyen birisi yapabilir
Not :Eğer bulamazsan bir pm atman yeterli