iPhone'u diğer telefonlarla kıyaslamak kadar saçma birşey yok. Zira iPhone telefon değil multimedia cihazı.
Film izlenilebilir. Mp3 dinleyebilir. Wireless ile nete girebilir. EDGE ile nete girilebilir. Büyük oyun yapım şirketlerinin oyunları dahil onbinlerce oyun oynanabilir. Cep telefonu olarak kullanılabilir. Navgasyon cihazı olarak kullanılabilir. App Store'daki uygulamalar sayesinde farklı farklı çok değişik uygulamalar yüklenebilir. MSN'e girilebilir. SKype vs. chat tarzı programlar yüklenebilir. Dokunmatik ekran teknolojisinin tadı çıkarılabilir.
N96 Mı Yoksa IPhone Mu Alsam Önerisi Olan ?
35
●2.381
- 28-12-2008, 20:48:22dokunmatik ekran harici diğer bütün özellikleri n96 da da bulabilirsinizhaXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2008, 21:20:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Madem kullananlar var sorayım..
Kayan kapağı nasıl ilerde sorun yaşatacak cinsten mi?
Müzik kalitesi nasıl? Ses çıkışı falan
Boyutları görünce resimlerde biraz büyük dedim kendi kendime boyutlar konusunda sıkıntı yaşadınız mı?
TV özelliği varmış,tv çıkışı mı yoksa tv izleme mi canlı olarak?
SAMSUNG i8510 INNOV8 ile kıyaslanabilse hangisi daha ağır basar?
Şimdilik bu kadar
- 02-01-2009, 16:55:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Türkiye'de DVB-H olmadığından olmasın?medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle