• 28-12-2008, 17:42:11
    #28
    iPhone'u diğer telefonlarla kıyaslamak kadar saçma birşey yok. Zira iPhone telefon değil multimedia cihazı.

    Film izlenilebilir. Mp3 dinleyebilir. Wireless ile nete girebilir. EDGE ile nete girilebilir. Büyük oyun yapım şirketlerinin oyunları dahil onbinlerce oyun oynanabilir. Cep telefonu olarak kullanılabilir. Navgasyon cihazı olarak kullanılabilir. App Store'daki uygulamalar sayesinde farklı farklı çok değişik uygulamalar yüklenebilir. MSN'e girilebilir. SKype vs. chat tarzı programlar yüklenebilir. Dokunmatik ekran teknolojisinin tadı çıkarılabilir.
  • 28-12-2008, 20:48:22
    #29
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone'u diğer telefonlarla kıyaslamak kadar saçma birşey yok. Zira iPhone telefon değil multimedia cihazı.

    Film izlenilebilir. Mp3 dinleyebilir. Wireless ile nete girebilir. EDGE ile nete girilebilir. Büyük oyun yapım şirketlerinin oyunları dahil onbinlerce oyun oynanabilir. Cep telefonu olarak kullanılabilir. Navgasyon cihazı olarak kullanılabilir. App Store'daki uygulamalar sayesinde farklı farklı çok değişik uygulamalar yüklenebilir. MSN'e girilebilir. SKype vs. chat tarzı programlar yüklenebilir. Dokunmatik ekran teknolojisinin tadı çıkarılabilir.
    dokunmatik ekran harici diğer bütün özellikleri n96 da da bulabilirsiniz
  • 28-12-2008, 20:56:07
    #30
    bende n100 al
  • 28-12-2008, 21:20:31
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Madem kullananlar var sorayım..
    Kayan kapağı nasıl ilerde sorun yaşatacak cinsten mi?
    Müzik kalitesi nasıl? Ses çıkışı falan
    Boyutları görünce resimlerde biraz büyük dedim kendi kendime boyutlar konusunda sıkıntı yaşadınız mı?
    TV özelliği varmış,tv çıkışı mı yoksa tv izleme mi canlı olarak?
    SAMSUNG i8510 INNOV8 ile kıyaslanabilse hangisi daha ağır basar?

    Şimdilik bu kadar
  • 28-12-2008, 21:27:37
    #32
    iphone tavsiye etmiyorum kesinlikle.
    samsung omnia kullanıyorum, memnunum.
    n96ıda olsa tadından yenmez hani
  • 29-12-2008, 03:27:57
    #33
    iPhone başka bir alet... Hiçbir cihazla kıyaslanamaz.
  • 29-12-2008, 11:30:51
    #34
    iphone alma kardes tavsiye etmem
  • 02-01-2009, 14:33:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    almadım zaten
    n96 da tv var ama izlenmiyor analmadım neden
  • 02-01-2009, 16:55:32
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almadım zaten
    n96 da tv var ama izlenmiyor analmadım neden
    Türkiye'de DVB-H olmadığından olmasın?