iPhone'u diğer telefonlarla kıyaslamak kadar saçma birşey yok. Zira iPhone telefon değil multimedia cihazı.

Film izlenilebilir. Mp3 dinleyebilir. Wireless ile nete girebilir. EDGE ile nete girilebilir. Büyük oyun yapım şirketlerinin oyunları dahil onbinlerce oyun oynanabilir. Cep telefonu olarak kullanılabilir. Navgasyon cihazı olarak kullanılabilir. App Store'daki uygulamalar sayesinde farklı farklı çok değişik uygulamalar yüklenebilir. MSN'e girilebilir. SKype vs. chat tarzı programlar yüklenebilir. Dokunmatik ekran teknolojisinin tadı çıkarılabilir.