• 21-12-2008, 17:13:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar n96 veya iphone almak istiyorum var mı önerisi olan ?
  • 21-12-2008, 17:26:08
    #2
    N96 Tabi
  • 21-12-2008, 17:41:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    neden
  • 21-12-2008, 17:42:59
    #4
    daha sekil
    ve daha hoş :P
    bi havası var
    hele arka kapak arka kamaranın oldugu yer
    para olsada alsam
  • 21-12-2008, 19:42:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tmm düşünecem
  • 21-12-2008, 20:31:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    n90 almanı tavsiye ederim tüm herşeyi ile çok güzel bir telefon ayrıca müzik keyfini ondada yaşayabilirsin bence
  • 21-12-2008, 21:28:28
    #7
    Tartışmasız n96 derim.
  • 21-12-2008, 21:57:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    2 gün önce ark. IPHONE aldı, şu an satmak istiyor=)
    n96 al derim erdem, bende alıcam n96 IPHONE'den kmse memnun değil.
  • 25-12-2008, 22:07:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    nokia n96 aldım arkadaşlar.
    güzel önerileriniz için teşekkür ediyorum.
    konu kilitlenebilir.