• 27-12-2008, 01:00:15
    #19
    iphone alacaktım vazgeçtim ben
    şuan n95 veya n96 getirtcem yurtdışından
    sizce n95 mi n96 mı ?
  • 27-12-2008, 01:07:12
    #20
    Üyeliği durduruldu
    n96 öneriyorum
    16 gb bir kere + ekranı daha büyük ve estetik
  • 27-12-2008, 12:21:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    i phone al bence daha güzel daha yeni daha orijinal..
  • 27-12-2008, 12:31:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yok yok n96: p
  • 27-12-2008, 12:44:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    sen kararını vermişsin artık :P
  • 27-12-2008, 14:06:20
    #24
    Üyeliği durduruldu
    n96 al iphone da neymiş hiç pişman olmazsın...
  • 28-12-2008, 01:02:45
    #25
    internet kullanım açısından iphone güzel olduğunu düşünüyorum bende pazartesi alacağım iphone.
  • 28-12-2008, 04:31:38
    #26
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    N96 Telefonda nokia dan sasmamak lazim
  • 28-12-2008, 17:23:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    n96 dan şuanda memnunum