• 25-12-2008, 23:14:10
    #10
    iphone al derim ben. Yeter nokia'nın kazandığı.
  • 26-12-2008, 00:12:51
    #11
    Tartışmasız iPhone...

    N96 çok kaba bir telefon.. Artı dokunmatik ekran teknolojisi mükemmel tavsiye ederim. Aynı şekilde JailBreak ile cihaz oyun konsoluna dönüşüyor...
  • 26-12-2008, 00:30:12
    #12
    Para bol
  • 26-12-2008, 00:59:49
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ikisinide alma.
    +...
  • 26-12-2008, 01:24:42
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    n85 alabilirdin daha ucuza hemde
  • 26-12-2008, 09:15:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nokia n96 aldım arkadaşlar.
    güzel önerileriniz için teşekkür ediyorum.
    konu kilitlenebilir.
    kaça aldın erdem
  • 26-12-2008, 10:43:09
    #16
    dün iphone 3g 16gb aldım değişik hoş bi oyuncak aynı zamana telefon
  • 26-12-2008, 11:30:19
    #17
    N99 gelcek onu al
    8mp kamera 16 gb telefon hafızası
  • 27-12-2008, 00:56:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaça aldın erdem
    erolum 1400 e aldım.
    memnunum şu anda
    ses kalitesi felan harika..
    hoş bir telefon ve 16 GB
    öneririm

    İphone reelden arkadaşlarıma sordum bluetooth la mesala sadece iphone dan iphone'a atılıyor birşey.
    kamerası 2 mp felan pek cazip gelmedi