Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaça aldın erdem
erolum 1400 e aldım.
memnunum şu anda
ses kalitesi felan harika..
hoş bir telefon ve 16 GB
öneririm

İphone reelden arkadaşlarıma sordum bluetooth la mesala sadece iphone dan iphone'a atılıyor birşey.
kamerası 2 mp felan pek cazip gelmedi