• 08-05-2021, 09:23:35
    #28
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oo bir arkadaşımız daha katılmış aramıza hoşgeldin, bundan 1 sene önce askerden geldim evet muhtaçtım. Allah'a çok şükür cabalayıp kendimce bir yerlere geldim
    Hoş bulduk. Muhtaçsan güle güle harca güzel kardeşim, yalnız anlamadığım bir durum var, ayda 5 bin tl vergi veriyorsan nasıl muhtaç oluyorsun? %20 gelir vergisi versen misal aylık 25bin gelirin olması gerek. Giderin çok demek ki.
  • 08-05-2021, 09:25:11
    #29
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden ricam devlet ve hükümet arasındaki farkı öğrenmeniz.
    Siz hükümeti savunuyorsunuz, savunabilirsiniz elbette. Türkiye CUMHURİYETİ'nde özgürsünüz. İsterseniz bir armuta gidin ve bu benim padişahım diyin, kimse size karışamaz.
    Ancak burada mademki bir tartışma başlattınız biz de kendi düşüncelerimizi hür bir şekilde paylaşabiliriz diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
    Öncelikle belirtmek isterim ki ben milliyetçi ve apolitik bir bireyim.

    Benim size belirtmek istediğim hususlardan biri, bu ödemenin bir sus payı olması ve kendilerine bağlı olanların daha bağlı kalması amaçlanmaktadır. İhtiyaç giderir mi? Elbetteki giderir. Ancak bu devirde bu tutardaki para, enflasyonda eriyip giden kağıt parçası haline gelmiştir.
    Belki hükümetin yönetiliş biçimi sizin ve sizlerin hoşuna gidebilir, ancak cumhuriyetçi devlete zıt gerçekleşen bir çok hadise mevcut.
    Tek olarak bilmeniz gereken bir şey söyleyebilirim sizlere.
    Birileri; sizin kefen paranızı, acil ihtiyaç paranızı, deprem paranızı, allah korusun savaş paranızı, kötü gün paranızı bir şekilde paylaşıyorlar. Ve bu paralar sizin, bizim! Buna ses çıkartmayıp hükümetten allah razı olsun 1.100 TL verdi demeniz de bu ülkenin geleceğini düşününce kalbimi sıkıştırıyor.

    Kim Cumhuriyetçi devletimizin bu şekilde yönetilmesini istiyorsa, yallah arabistana.
    Kardeş sana ayıracak uzunca vaktim yok boş konuşup uzatiyorsunuz çünkü ben yardım geldi diye konu açtım Arabistan'da buldum kendimi ahahahah 😀😀 yav ne adamlarsiniz siz
  • 08-05-2021, 09:26:18
    #30
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş bulduk. Muhtaçsan güle güle harca güzel kardeşim, yalnız anlamadığım bir durum var, ayda 5 bin tl vergi veriyorsan nasıl muhtaç oluyorsun? %20 gelir vergisi versen misal aylık 25bin gelirin olması gerek. Giderin çok demek ki.
    1 sene içinde toplarladim kendimi çok şükür
  • 08-05-2021, 09:31:32
    #31
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sana ayıracak uzunca vaktim yok boş konuşup uzatiyorsunuz çünkü ben yardım geldi diye konu açtım Arabistan'da buldum kendimi ahahahah 😀😀 yav ne adamlarsiniz siz
    Ben sana tek bir saygısızlık yapmamışım ancak gelip bana boş konuşuyorsun diyorsun, senin beyninin içi boş benim söylediklerim o yüzden sana boş geliyor.
    Sevgiler
  • 08-05-2021, 09:33:16
    #32
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanser hastası yakınım al açıkta kaldı mesela. Sözde kanser tedavisi ücretsiz. Sizin gibi ihtiyacı olmayanlara ödenmesi yerine, onlarca SMA hastası çocuk var. Neden onlara gerekenler yapılmıyor da, ihtiyacı olmayan size ödeniyor kardeşim? Hadi açıklasana. Çok şükür algıyla çalışacak kafam yok benim. Ama sizin öyle ki çok şükür diyebiliyorsunuz. Boş konuşuyormuşuz bide. Evet bunları söylemek boşsa, boş konuşuyorum ben.
    Yakınına geçmiş olsun Allah acil şifa versin, kardeşim konunun başını okursan ben başvuru yapmadan ödeme geldiğini belirtmiştim mesajlarda. Bende sana bir örnek vermem gerekirse akrabamdan kaza geçiren bir yakınım için devlet her türlü sağlık masraflarını ücretsiz karşıladı. Yani burada tek tek örnek vereceksek uzar gider bu.
  • 08-05-2021, 09:34:14
    #33
    Platin üye
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakınına geçmiş olsun Allah acil şifa versin, kardeşim konunun başını okursan ben başvuru yapmadan ödeme geldiğini belirtmiştim mesajlarda. Bende sana bir örnek vermem gerekirse akrabamdan kaza geçiren bir yakınım için devlet her türlü sağlık masraflarını ücretsiz karşıladı. Yani burada tek tek örnek vereceksek uzar gider bu.
    Eee hani herkesin ihtiyacı karşılanıyordu? İşte sorunda bu, senin akrabanın karşılanıyor. Anla lütfen
  • 08-05-2021, 09:34:42
    #34
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana tek bir saygısızlık yapmamışım ancak gelip bana boş konuşuyorsun diyorsun, senin beyninin içi boş benim söylediklerim o yüzden sana boş geliyor.
    Sevgiler
    Ya kardeşim bak işine konu nerden nereye uzadı..
  • 08-05-2021, 09:36:00
    #35
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee hani herkesin ihtiyacı karşılanıyordu? İşte sorunda bu, senin akrabanın karşılanıyor. Anla lütfen
    Tamam kardeşim bizim aile akrabalar premium üye devlet tarafından. Nedir bu yav sabahtandir ne anlatıyorsun sen bu konu buraya kadar nasıl geldi saçmaladıkca saçmalıyorsun dostum hadi işine bak lütfen.
  • 08-05-2021, 09:36:56
    #36
    Platin üye
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam kardeşim bizim aile akrabalar premium üye devlet tarafından. Nedir bu yav sabahtandir ne anlatıyorsun sen bu konu buraya kadar nasıl geldi saçmaladıkca saçmalıyorsun dostum hadi işine bak lütfen.
    Yok sizin aile premium falan değil, sizin aile kömür alanlardan Aylık 5-6 katı vergi ödüyorum deyip, nasıl böyle konuşabiliyorsun ya? Sen ne konuştuğunun farkında mısın?