• 08-05-2021, 09:55:12
    #46
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun beyidemi katiyorsun hemen olaya 😀😀
    Yazık la sana abisi git kumda oyna sen hadi bakim
    Delikanlılık, adamlık nedir biliyor musun? Yazdıklarının, sözünün arkasında durmaktır.
    Sen ne adamsın, ne de delikanlısın
    Soytarı
  • 08-05-2021, 09:57:50
    #47
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada etiketledigin Coşkun bey devletinin büyüklüğünü ve nasıl yardımlar yaptığını senden benden daha iyi bilen birisidir. Bence etiketledigin kişilere dikkat etsen iyi olur 😊
    Ya sen ne anlatıyorsun? Herkesin savunduğu fikirleri olabilir, burası Türkiye Cumhuriyeti.
    Ayrıca devlet yardım yapmaz, destekte bulunur vatandaşına. Hükümet, seçim kazanmak için yardıma muhtaç eder ve sonra yardım eder. Bu sadece Türkiye'de değil tüm dünyada böyledir.
  • 08-05-2021, 09:58:37
    #48
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delikanlılık, adamlık nedir biliyor musun? Yazdıklarının, sözünün arkasında durmaktır.
    Sen ne adamsın, ne de delikanlısın
    Soytarı
    Delikanlı olup olmadığımı r10dan bilmem ismini cismini bilmediğim bir İzmirli şahıs bana söyledi. Vaaay be bu benim çok umrumdaydı he, soytarı hmmm yazdığın kelimeleri iyi oku aslan parçası delikanlı olsan belli ederdin kendini.
  • 08-05-2021, 10:02:04
    #49
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delikanlı olup olmadığımı r10dan bilmem ismini cismini bilmediğim bir İzmirli şahıs bana söyledi. Vaaay be bu benim çok umrumdaydı he, soytarı hmmm yazdığın kelimeleri iyi oku aslan parçası delikanlı olsan belli ederdin kendini.
    Kuduruyorsun İzmir'de yaşayamadığın için, gelemediğin ve bir düzenin olmadığı için. İnternetten fotoğraflarına bakıyorsun, belki çok param olursa giderim tatil yaparım diyorsun dimi.. Belki de bir kere gelmişsindir harçlıklarını biriktirip..
    Buyur gel ben seni misafir edeyim, delikanlı nasıl olunur göstereyim. Adap sahibi yapayım seni, senin yöntemlerinle değil ama. Konuşarak. İnsan gibi.
  • 08-05-2021, 10:05:37
    #50
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuduruyorsun İzmir'de yaşayamadığın için, gelemediğin ve bir düzenin olmadığı için. İnternetten fotoğraflarına bakıyorsun, belki çok param olursa giderim tatil yaparım diyorsun dimi.. Belki de bir kere gelmişsindir harçlıklarını biriktirip..
    Buyur gel ben seni misafir edeyim, delikanlı nasıl olunur göstereyim. Adap sahibi yapayım seni, senin yöntemlerinle değil ama. Konuşarak. İnsan gibi.
    😀😀😀😀
    bak beni çok güldürdün yemin ederim İzmir lan orası İzmir neresi sanediyorsun sen orayı 100 evim olsa İzmir'de beleşe veririm senin gibilere yeter ki devlete karşı hain olmasınlar tek şartım bu olurdu.
  • 08-05-2021, 10:09:27
    #51
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun da fotoğrafı ekleme amacınız nedir? biz zaten bu gönderilen ücretin aylık ayıptır söylemesi 3 5 katını vergiye veriyoruz. Fotoğrafı kaldırırsanız sevinirim.
    Siz bu Pandemi Yardımının 3-5 katını vergi olarak veriyorsanız, bir dilekçe ile ihtiyacınızın olmadığını ve ihtiyacı olanlara verilmesini talep edebilirsiniz.
  • 08-05-2021, 10:10:07
    #52
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😀😀😀😀
    bak beni çok güldürdün yemin ederim İzmir lan orası İzmir neresi sanediyorsun sen orayı 100 evim olsa İzmir'de beleşe veririm senin gibilere yeter ki devlete karşı hain olmasınlar tek şartım bu olurdu.
    Kör cahilsin arkadaşım, kör cahil.. Bunu söyleme sebebim kesinlikle savunduğun ideoloji değil. Düşün işte durum ne kadar vahim?
    Ha bu arada, yardıma ihtiyacın var ise 2 gün oruç tutamadım onun fidyesini sana göndereyim. İhtiyacın vardır, utanma.
  • 08-05-2021, 10:11:28
    #53
    json adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kör cahilsin arkadaşım, kör cahil.. Bunu söyleme sebebim kesinlikle savunduğun ideoloji değil. Düşün işte durum ne kadar vahim?
    Ha bu arada, yardıma ihtiyacın var ise 2 gün oruç tutamadım onun fidyesini sana göndereyim. İhtiyacın vardır, utanma.
    Gönder gondermesen adam değilsin bende hayır yapacağım yere veririm. Sana telefondan da atarım okey?
  • 08-05-2021, 10:14:13
    #54
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönder gondermesen adam değilsin bende hayır yapacağım yere veririm. Sana telefondan da atarım okey?
    Gönder telefon numaranı ve banka hesabını, delikanlı nasıl olunur öğretmeye başlıyorum sana bu ilk dersin