FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Delikanlı olup olmadığımı r10dan bilmem ismini cismini bilmediğim bir İzmirli şahıs bana söyledi. Vaaay be bu benim çok umrumdaydı he, soytarı hmmm yazdığın kelimeleri iyi oku aslan parçası delikanlı olsan belli ederdin kendini.
Kuduruyorsun İzmir'de yaşayamadığın için, gelemediğin ve bir düzenin olmadığı için. İnternetten fotoğraflarına bakıyorsun, belki çok param olursa giderim tatil yaparım diyorsun dimi.. Belki de bir kere gelmişsindir harçlıklarını biriktirip..
Buyur gel ben seni misafir edeyim, delikanlı nasıl olunur göstereyim. Adap sahibi yapayım seni, senin yöntemlerinle değil ama. Konuşarak. İnsan gibi.