Kuduruyorsun İzmir'de yaşayamadığın için, gelemediğin ve bir düzenin olmadığı için. İnternetten fotoğraflarına bakıyorsun, belki çok param olursa giderim tatil yaparım diyorsun dimi.. Belki de bir kere gelmişsindir harçlıklarını biriktirip..
Buyur gel ben seni misafir edeyim, delikanlı nasıl olunur göstereyim. Adap sahibi yapayım seni, senin yöntemlerinle değil ama. Konuşarak. İnsan gibi.
😀😀😀😀
bak beni çok güldürdün yemin ederim İzmir lan orası İzmir neresi sanediyorsun sen orayı 100 evim olsa İzmir'de beleşe veririm senin gibilere yeter ki devlete karşı hain olmasınlar tek şartım bu olurdu.