Sağolun da fotoğrafı ekleme amacınız nedir? biz zaten bu gönderilen ücretin aylık ayıptır söylemesi 3 5 katını vergiye veriyoruz. Fotoğrafı kaldırırsanız sevinirim.
Siz bu Pandemi Yardımının
3-5 katını vergi olarak veriyorsanız, bir dilekçe ile ihtiyacınızın olmadığını ve ihtiyacı olanlara verilmesini talep edebilirsiniz.