Yakınına geçmiş olsun Allah acil şifa versin, kardeşim konunun başını okursan ben başvuru yapmadan ödeme geldiğini belirtmiştim mesajlarda. Bende sana bir örnek vermem gerekirse akrabamdan kaza geçiren bir yakınım için devlet her türlü sağlık masraflarını ücretsiz karşıladı. Yani burada tek tek örnek vereceksek uzar gider bu.
Eee hani herkesin ihtiyacı karşılanıyordu? İşte sorunda bu, senin akrabanın karşılanıyor. Anla lütfen