semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanser hastası yakınım al açıkta kaldı mesela. Sözde kanser tedavisi ücretsiz. Sizin gibi ihtiyacı olmayanlara ödenmesi yerine, onlarca SMA hastası çocuk var. Neden onlara gerekenler yapılmıyor da, ihtiyacı olmayan size ödeniyor kardeşim? Hadi açıklasana. Çok şükür algıyla çalışacak kafam yok benim. Ama sizin öyle ki çok şükür diyebiliyorsunuz. Boş konuşuyormuşuz bide. Evet bunları söylemek boşsa, boş konuşuyorum ben.
Yakınına geçmiş olsun Allah acil şifa versin, kardeşim konunun başını okursan ben başvuru yapmadan ödeme geldiğini belirtmiştim mesajlarda. Bende sana bir örnek vermem gerekirse akrabamdan kaza geçiren bir yakınım için devlet her türlü sağlık masraflarını ücretsiz karşıladı. Yani burada tek tek örnek vereceksek uzar gider bu.