FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam kardeşim bizim aile akrabalar premium üye devlet tarafından. Nedir bu yav sabahtandir ne anlatıyorsun sen bu konu buraya kadar nasıl geldi saçmaladıkca saçmalıyorsun dostum hadi işine bak lütfen.
Yok sizin aile premium falan değil, sizin aile kömür alanlardan Aylık 5-6 katı vergi ödüyorum deyip, nasıl böyle konuşabiliyorsun ya? Sen ne konuştuğunun farkında mısın?