• 04-05-2021, 01:03:54
    #10
    Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, bugün şahit olduğum olay karşısında kanım dondu.
    Karşı apartmana Kızılay bu yardım kolilerinden getirmiş. Apartman girişinde tiktok vari hareketler ile video başlar başlamaz koli çok ağırmış gibi iki kişi tutup yüzlerini kameraya dönerek merdivenlerden çıktılar, Apartman kapısına geldiklerinde videoyu kapattılar diğer adam koliyi bıraktı, öbürüde tek eliyle aldı götürdü.

    Bu videoları böyle çekip çekip insanların zihinleriyle mi oynuyorlar amaç ne ya?
    Bu kızılayın değil bunu çeken tiktok çılgınlığının karaktersizliği. Kızılay hafif koyi aman ağırmış gibi çekin demez.
  • 04-05-2021, 01:07:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kızılayın değil bunu çeken tiktok çılgınlığının karaktersizliği. Kızılay hafif koyi aman ağırmış gibi çekin demez.
    Başlıkta kızılayın yardım manipülasyonu değil kızılay yardım manipülasyonu yazıyor zaten hocam.

    Ayrıca kızılay masum bir kurum değil o da ayrı bir konu ama yeri burası değil onun.
  • 04-05-2021, 01:08:28
    #12
    Bir kaç kişinin yapmış olduğu davranışı bir kurumua mal etmek doğru olmaz. Kızılay reklam amaçlı film çekecek olsa bu tür amatörce girişimlerde bulunmaz.
    Üniversite yıllarında Kızlay'ın daha büyük bir organizasyonda yer aldım onu bile reklam amaçlı kullanmadılar.

    Anlattığınız olaydan anladığım Kızılay'da görevli olan gönüllü arkadaşlar hatıra amaçlı veya sosyal medayalarında taktir toplamak adına fırsattan istifade edip bir video çekmişler.

    İşte her zaman derim, hangi kimlikte ne yaptığın önemli. Bakınız 2-3 kişinin bu davranışı şuan forumda tartışma konusu oldu. Gitti Kızılay'ın itibari ve ülkemizin adı.
  • 04-05-2021, 01:08:44
    #13
    ilkertsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbiden 3. dünya ülkesiyiz he
    O kadar ezmeye gerek yok insanları, sosyal medya çılgınlığı sonucu uçurumdan düşen, yüksek binalardan düşen insanlar var. Youtube da şaka videosu çekeceğim derken silahla vurulup ölenler var, bomba şakası yaparken linç edilip ölenler var. Bizim ülkeye has bir şey değil maalesef.
  • 04-05-2021, 01:09:36
    #14
    Yönetici onayı bekliyor
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç kişinin yapmış olduğu davranışı bir kurumua mal etmek doğru olmaz. Kızılay reklam amaçlı film çekecek olsa bu tür amatörce girişimlerde bulunmaz.
    Üniversite yıllarında Kızlay'ın daha büyük bir organizasyonda yer aldım onu bile reklam amaçlı kullanmadılar.

    Anlattığınız olaydan anladığım Kızılay'da görevli olan gönüllü arkadaşlar hatıra amaçlı veya sosyal medayalarında taktir toplamak adına fırsattan istifade edip bir video çekmişler.

    İşte her zaman derim, hangi kimlikte ne yaptığın önemli. Bakınız 2-3 kişinin bu davranışı şuan forumda tartışma konusu oldu. Gitti Kızılay'ın itibari ve ülkemizin adı.
    Bir üst mesajda durumu açıkladım, Pollyanna gibi davranmayalım.
  • 04-05-2021, 01:11:01
    #15
    Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıkta kızılayın yardım manipülasyonu değiş kızılay yardım manipülasyonu yazıyor zaten hocam.

    Ayrıca kızılay masum bir kurum değil o da ayrı bir konu ama yeri burası değil onun.
    Başlık her şekilde anlaşılabilir. İnsanların tiktok uğruna izlenme için yapamayacakları yok. Burada tek tek saymakla bitmez. Bir kurumu karalamak çok basit birkaç yalan haber ve sosyal medyada hızlı yaymak. Bırakın kimin ne yaptığını ilgili kurumlar çıkartsın. Haklı yada haksız adalet kararversin kulaktan dolma ile karalama kampanyasına gerek yok.
  • 04-05-2021, 01:12:52
    #16
    Yönetici onayı bekliyor
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık her şekilde anlaşılabilir. İnsanların tiktok uğruna izlenme için yapamayacakları yok. Burada tek tek saymakla bitmez. Bir kurumu karalamak çok basit birkaç yalan haber ve sosyal medyada hızlı yaymak. Bırakın kimin ne yaptığını ilgili kurumlar çıkartsın. Haklı yada haksız adalet kararversin kulaktan dolma ile karalama kampanyasına gerek yok.
    ARKADAŞIM BEYNİNİZİMİ YEDİNİZ ADAM EVİMİN KARŞISINDA SHOW YAPIYOR ANLATIYORUM GELMİŞ BANA KULAKTAN DOLMA BİLGİ DİYORSUN.
    Yemin ederim insanı delirtmek için bilerek yapıyorsunuz artık.
    YA-PA-MAZ-SIN sen mazluma yardımı bu şekilde şova dökemezsin. Birisi şahit olur bunu anlatır kurum zarar görüyorsa suçlusu anlatan değil bunu yapandır!!
    TERÖRİSTMİYİM PROPAGANDACIMIYIM BANANE KIZILAYIN İTİBARINDAN ZEDELEMEKTEN.
  • 04-05-2021, 01:13:00
    #17
    çamur at izi kalsın, kızılay da bir görevli yönetici olsam şu konuyu görsem ah keşke demeden edemiyorum
    orada tiktok videosu çeken etkileşim hastaları olabileceği gibi
    farklı platformlarda misal r1o gibi yerlerde "ne garip hayatım var", "ne kadar değişik bişyi gördüm" "aaa çok enteresan insanım" diye osuruktan teyyare misal uydurun da çok.

    bu da 2. mesajım olsun.
    sakin ol tamam sensin ,
    Alıntı
    Ayrıca kızılay masum bir kurum değil o da ayrı bir konu ama yeri burası değil onun.
    yukarıdaki cümle sana ait . hiç tanımadığın insanların algısından girmiş düşüncelerinden çıkmışsın cevap dahi vermemem gerektiğine karar verdim.

    not : bu topraklar düşmesin tek temennimizdir, düştükten sonra senin benim elimin bir önemi yok ama illa düşecekse kendi devletinin yardım kurumunu kötüleyenlerin eline hiç düşmesin.
  • 04-05-2021, 01:17:25
    #18
    Yönetici onayı bekliyor
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çamur at izi kalsın, kızılay da bir görevli yönetici olsam şu konuyu görsem ah keşke demeden edemiyorum
    orada tiktok videosu çeken etkileşim hastaları olabileceği gibi
    farklı platformlarda misal r1o gibi yerlerde "ne garip hayatım var", "ne kadar değişik bişyi gördüm" "aaa çok enteresan insanım" diye osuruktan teyyare misal uydurun da çok.
    Algıda kıtlık yaşadığnız için her şeyi kendi pis düşünceleriniz gibi zannediyorsunuz size yaşadığım olayı anlatıyorum bundan bir çıkarım yok kurumu kötüleme derdim yok 2 tane salağı almışlar işe garibana yardım yaparken şov yapıyorlar dedim diye bu olay.
    Yazıklar olsun sizin gibilerin eline düştü bu ülke.