çamur at izi kalsın, kızılay da bir görevli yönetici olsam şu konuyu görsem ah keşke demeden edemiyorum
orada tiktok videosu çeken etkileşim hastaları olabileceği gibi
farklı platformlarda misal r1o gibi yerlerde "ne garip hayatım var", "ne kadar değişik bişyi gördüm" "aaa çok enteresan insanım" diye osuruktan teyyare misal uydurun da çok.
Algıda kıtlık yaşadığnız için her şeyi kendi pis düşünceleriniz gibi zannediyorsunuz size yaşadığım olayı anlatıyorum bundan bir çıkarım yok kurumu kötüleme derdim yok 2 tane salağı almışlar işe garibana yardım yaparken şov yapıyorlar dedim diye bu olay.
Yazıklar olsun sizin gibilerin eline düştü bu ülke.