çamur at izi kalsın, kızılay da bir görevli yönetici olsam şu konuyu görsem ah keşke demeden edemiyorum
orada tiktok videosu çeken etkileşim hastaları olabileceği gibi
farklı platformlarda misal r1o gibi yerlerde "ne garip hayatım var", "ne kadar değişik bişyi gördüm" "aaa çok enteresan insanım" diye osuruktan teyyare misal uydurun da çok.

bu da 2. mesajım olsun.
sakin ol tamam sensin ,
Alıntı
Ayrıca kızılay masum bir kurum değil o da ayrı bir konu ama yeri burası değil onun.
yukarıdaki cümle sana ait . hiç tanımadığın insanların algısından girmiş düşüncelerinden çıkmışsın cevap dahi vermemem gerektiğine karar verdim.

not : bu topraklar düşmesin tek temennimizdir, düştükten sonra senin benim elimin bir önemi yok ama illa düşecekse kendi devletinin yardım kurumunu kötüleyenlerin eline hiç düşmesin.