SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç kişinin yapmış olduğu davranışı bir kurumua mal etmek doğru olmaz. Kızılay reklam amaçlı film çekecek olsa bu tür amatörce girişimlerde bulunmaz.
Üniversite yıllarında Kızlay'ın daha büyük bir organizasyonda yer aldım onu bile reklam amaçlı kullanmadılar.

Anlattığınız olaydan anladığım Kızılay'da görevli olan gönüllü arkadaşlar hatıra amaçlı veya sosyal medayalarında taktir toplamak adına fırsattan istifade edip bir video çekmişler.

İşte her zaman derim, hangi kimlikte ne yaptığın önemli. Bakınız 2-3 kişinin bu davranışı şuan forumda tartışma konusu oldu. Gitti Kızılay'ın itibari ve ülkemizin adı.
Bir üst mesajda durumu açıkladım, Pollyanna gibi davranmayalım.