ilkertsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harbiden 3. dünya ülkesiyiz he
O kadar ezmeye gerek yok insanları, sosyal medya çılgınlığı sonucu uçurumdan düşen, yüksek binalardan düşen insanlar var. Youtube da şaka videosu çekeceğim derken silahla vurulup ölenler var, bomba şakası yaparken linç edilip ölenler var. Bizim ülkeye has bir şey değil maalesef.