• 26-04-2021, 16:20:15
    #1
    Selam arkadaşlar, Arçelik'ten (Grundig) bir şarjlı süpürge satın aldım ancak komik bir durum var.

    Dyson vb. şarjlı süpürge kullananlar bilir, süpürgenin başlığının önü tamamen açık olur ki bu sayede başlıktaki fırça yerdeki maddeleri içine çekip hava kanalına yollayabilsin. Ancak arçelik mühendisleri bunu akıl edememiş. Süpürgenin başlığı o kadar kalın ki azıcık büyük ekmek kırıntıları içeri giremiyor çünkü girebilecekleri bir boşluk bulunmuyor. Daha iyi anlayabilmeniz için çektiğim videoyu paylaşıyorum. Sorum şu, koskoca koç grubu mühendisleri bunu akıl edememiş mi?


    https://www.youtube.com/watch?v=625dZ54ZW_8&


    Olması gereken başlık tasarımını aşağıya ekliyorum. (Lütfen Dyson ile Arçelik'i bir tutma demeyin, arçelik bu süpürgeyi neredeyse dyson fiyatına satıyor.)

  • 26-04-2021, 16:22:08
    #2
    Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.
  • 26-04-2021, 16:23:28
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.
    Katılmıyorum hocam, müşteri hizmetleri olsun servisi olsun baya baya iyi. Çoğu ürününden çok memnunum ancak bu süpürgeyi hangi mühendise tasarlatmışlarsa oturup bir konuşsunlar, kardeş sen neyin kafasını yaşıyordun bunu yaparken diye.
  • 26-04-2021, 16:25:16
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.
    Televizyonda panel hatası olan televizyonu sıfırıyla değiştirdiler, şimdi de panelini bizzat kırdığım cihazı sıfır ürünle değişecekler ve normal fiyatın yarı fiyatına yapacaklar
    Arçelik ve Beko marka hiçbir ürünümde servis sorunu çekmedim bugüne dek, şarjlı dışında çoğu ürününü de kullanmış biri olarak yazıyorum.
  • 26-04-2021, 16:28:25
    #5
    İlgili süpürgeden bende var. Dediğiniz gibi birazcık büyük kırıntıları bırakıyor. Çareyi şöyle bulduk kafasını çıkarıp hortumu ile çektiriyoruz.

    Toz alma gibi durumlarda oldukça iyi ama biraz büyük maddelerde maalesef bu başlık problemli.
  • 26-04-2021, 16:29:39
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Televizyonda panel hatası olan televizyonu sıfırıyla değiştirdiler, şimdi de panelini bizzat kırdığım cihazı sıfır ürünle değişecekler ve normal fiyatın yarı fiyatına yapacaklar
    Arçelik ve Beko marka hiçbir ürünümde servis sorunu çekmedim bugüne dek, şarjlı dışında çoğu ürününü de kullanmış biri olarak yazıyorum.
    Motoru bozuk klima satmıştılar bizimkilere, kaç kere servis çağırmışlar hep bir şeyi yok havalar çok sıcak olduğu için soğuk hava vermiyor demiş, en sonra garantisi bittikten sonra bu motor fabrikasyon çıkışından beri arızalı demişler. Müşteri hizmetleri ve diğer birimler hiç yardımcı olmadı. Ben de o dönem şehir dışında olduğum için thh ye başvuramamıştım ilgilenememiştim. Annem de yaşı nedeniyle ilgilenemezdi. Thh ye sonradan başvurduğumda garantisi devam ediyorken ya da bittikten sonra 30 gün içerisinde başvursaydınız hallolurdu dediler.

    Müşteri hizmetlerine yetkili servisin bu motorun fabrika çıkışından beri arızalı olduğunu söylediğini belirtiyoruz ona rağmen ilgilenmediler. Şehir dışında olmasaydım ben bilirdim ne yapacağımı...

    Gidip sigma aldım ondan sonra memnunum.
  • 26-04-2021, 16:31:42
    #7
    Sesiyada1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgili süpürgeden bende var. Dediğiniz gibi birazcık büyük kırıntıları bırakıyor. Çareyi şöyle bulduk kafasını çıkarıp hortumu ile çektiriyoruz.

    Toz alma gibi durumlarda oldukça iyi ama biraz büyük maddelerde maalesef bu başlık problemli.
    Evet hocam toz konusunda iyi temizliyor sert zeminleri. Ama büyük kırıntılarda rezalet ötesi.

    Daha da ilginci bu ürün yıllardır satılıyor ama kimse bu konuyu şikayet etmemiş. Belki alakasız gelecek ama yine ülkenin eğitim seviyesi ile alakalı bir durum bence. Araştırma, soruşturma yok kimsede.
  • 26-04-2021, 16:35:44
    #8
    Farketmez ki ÅŸikayet olsa ne olacak dikkate mi alacaklar.

    İnsan kanıksıyor üzücü olan bu.