Dyson vb. şarjlı süpürge kullananlar bilir, süpürgenin başlığının önü tamamen açık olur ki bu sayede başlıktaki fırça yerdeki maddeleri içine çekip hava kanalına yollayabilsin. Ancak arçelik mühendisleri bunu akıl edememiş. Süpürgenin başlığı o kadar kalın ki azıcık büyük ekmek kırıntıları içeri giremiyor çünkü girebilecekleri bir boşluk bulunmuyor. Daha iyi anlayabilmeniz için çektiğim videoyu paylaşıyorum. Sorum şu, koskoca koç grubu mühendisleri bunu akıl edememiş mi?
https://www.youtube.com/watch?v=625dZ54ZW_8&
Olması gereken başlık tasarımını aşağıya ekliyorum. (Lütfen Dyson ile Arçelik'i bir tutma demeyin, arçelik bu süpürgeyi neredeyse dyson fiyatına satıyor.)


