Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.
Televizyonda panel hatası olan televizyonu sıfırıyla değiştirdiler, şimdi de panelini bizzat kırdığım cihazı sıfır ürünle değişecekler ve normal fiyatın yarı fiyatına yapacaklar
Arçelik ve Beko marka hiçbir ürünümde servis sorunu çekmedim bugüne dek, şarjlı dışında çoğu ürününü de kullanmış biri olarak yazıyorum.