Konu
Arçelik mühendisleri bunu nasıl düşünmez?
26-04-2021, 16:22:08
#2
Bip
Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.