yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Televizyonda panel hatası olan televizyonu sıfırıyla değiştirdiler, şimdi de panelini bizzat kırdığım cihazı sıfır ürünle değişecekler ve normal fiyatın yarı fiyatına yapacaklar
Arçelik ve Beko marka hiçbir ürünümde servis sorunu çekmedim bugüne dek, şarjlı dışında çoğu ürününü de kullanmış biri olarak yazıyorum.
Motoru bozuk klima satmıştılar bizimkilere, kaç kere servis çağırmışlar hep bir şeyi yok havalar çok sıcak olduğu için soğuk hava vermiyor demiş, en sonra garantisi bittikten sonra bu motor fabrikasyon çıkışından beri arızalı demişler. Müşteri hizmetleri ve diğer birimler hiç yardımcı olmadı. Ben de o dönem şehir dışında olduğum için thh ye başvuramamıştım ilgilenememiştim. Annem de yaşı nedeniyle ilgilenemezdi. Thh ye sonradan başvurduğumda garantisi devam ediyorken ya da bittikten sonra 30 gün içerisinde başvursaydınız hallolurdu dediler.

Müşteri hizmetlerine yetkili servisin bu motorun fabrika çıkışından beri arızalı olduğunu söylediğini belirtiyoruz ona rağmen ilgilenmediler. Şehir dışında olmasaydım ben bilirdim ne yapacağımı...

Gidip sigma aldım ondan sonra memnunum.