Arçelik pişmanlıktır, birkaç sene önce büyük mağduriyet yaşamıştım. Servis kalitesi çok kötü. Sürekli çıkar amacındalar.
Katılmıyorum hocam, müşteri hizmetleri olsun servisi olsun baya baya iyi. Çoğu ürününden çok memnunum ancak bu süpürgeyi hangi mühendise tasarlatmışlarsa oturup bir konuşsunlar, kardeş sen neyin kafasını yaşıyordun bunu yaparken diye.