Bezos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu virüs bitmez boşa uğraşıyoruz :)
69
●2.346
- 14-04-2021, 08:31:51Ya turistle çok alakası olduğunu düşünmüyorum test yaptırmayanlar zaten giremeyecek. Ülkeye döviz de lazım. Bizim kendi halkımız bilinçsiz davrandı cafeler esnaf gereken sınırın üstünde müşteri aldı 1ay önceki kısıtlamaların hafifletilmesinden sonra bile öyle yaptılar. Her şeyi hükümette aramayalım bizim halkın bilinçsizliği yüzünden bitmiyor adam doğru düzgün maske takmıyor hala otobüsler tıklım tıkış
- 14-04-2021, 09:03:54Daha yeni başımızdan geçen bir durum türkçe öğretmenimiz 3 hafta rapor aldı ve sebebi söylenmedi. Ardından Sosyal öğretmeni 3 hafta rapor aldı sebebi söylenmedi. Geçtiğimiz günde matematik öğretmeni rapor aldı sebebini bilmiyoruz.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz ne düşünürdünüz bu durumda çocuğunuzu gönderirmisiniz ? - 14-04-2021, 09:35:49Kendi içimizde yaydık en başta turist hiç girmemiş olsaydı bile büyük şehirlerden hiç vaka görülmeyen şehirlere taşındı bu virüs tatil bahanesiyle. Buna izin veren maalesef hükümetti.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin de virüs görüldükten sonra alınan tedbirlere yapılan işlemlere bir bakın. Virüslü kişileri alıp alıp kapattılar biz de ise ev de yat dinlen ilaçlarını kullan kimseyle iletişime geçme deniyor evine gönderiliyor. Bu şekilde bitiremeyiz.
Ya tümden yasakları kaldırıp toplu bağışıklık geçireceğiz ki bu durumda binlerce insanımızı feda etmiş olacağız ya da doğru düzgün tam kapanmayla kısa sürede hafifleteceğiz. - 14-04-2021, 17:10:08En önemli faktör atlanıyor; aşı.
Şuan da ülke olarak aç-kapat modeli uygulamaktayız. Bu vaka sayısını sabitleme de güzel bir rol oynasa da, geçici bir etki oluyor.
Bu model, uzun vade de tam kapanmadan daha çok harcamaya sebep oluyor.
Tam kapanmanın etkili olabilmesi için, aşı tedarik sorunları çözülüp, ülkenin %65-70'i aşılanana kadar tam kapanma uygulamasına geçilmeli. Aksi takdirde tam kapanmanın da çok büyük bir etkisi olmayacaktır.
Şimdilik en iyi yol, tedbirleri aksatmadan sıkı sıkıya uygulamak. - 14-04-2021, 18:51:11Haziranda 30 milyon aşı gelecekmiş bakalım. Aşı olsa ne olur milyonlarca insan da yaptırmam etmem diyor.BatuhaNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2021, 09:39:10Aynen öyle nişanlımın müdür yardımcısı covid olduğu halde tüm belirtiler varken test dahi yaptırmadı aşı olabilmek için. Covid geçirenlere aşı yapmıyorlarmış herhalde bir süre. 2 hafta izin kullandı herkese grip demişFoxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2021, 10:13:56Evet tüm suç bilinçsiz halkın. Çünkü kurallar koyuluyor ve kurallara öncelikli olarak hükümet kendisi uyuyor ve çok güzel denetliyor. Mesela toplu iftar ve sahur yasağı. Atalarımızdan gelen imam ve cemaat meselesi...Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://twitter.com/tcbestepe/status...534842887?s=20
Herşeyi de hükümetten bilmeyin be kardeşim!