Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya turistle çok alakası olduğunu düşünmüyorum test yaptırmayanlar zaten giremeyecek. Ülkeye döviz de lazım. Bizim kendi halkımız bilinçsiz davrandı cafeler esnaf gereken sınırın üstünde müşteri aldı 1ay önceki kısıtlamaların hafifletilmesinden sonra bile öyle yaptılar. Her şeyi hükümette aramayalım bizim halkın bilinçsizliği yüzünden bitmiyor adam doğru düzgün maske takmıyor hala otobüsler tıklım tıkış
Evet tüm suç bilinçsiz halkın. Çünkü kurallar koyuluyor ve kurallara öncelikli olarak hükümet kendisi uyuyor ve çok güzel denetliyor. Mesela toplu iftar ve sahur yasağı. Atalarımızdan gelen imam ve cemaat meselesi...


https://twitter.com/tcbestepe/status...534842887?s=20


Herşeyi de hükümetten bilmeyin be kardeşim!