Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha yeni başımızdan geçen bir durum türkçe öğretmenimiz 3 hafta rapor aldı ve sebebi söylenmedi. Ardından Sosyal öğretmeni 3 hafta rapor aldı sebebi söylenmedi. Geçtiğimiz günde matematik öğretmeni rapor aldı sebebini bilmiyoruz.

Siz ne düşünürdünüz bu durumda çocuğunuzu gönderirmisiniz ?
Aynen öyle nişanlımın müdür yardımcısı covid olduğu halde tüm belirtiler varken test dahi yaptırmadı aşı olabilmek için. Covid geçirenlere aşı yapmıyorlarmış herhalde bir süre. 2 hafta izin kullandı herkese grip demiş